Nabór do Zespołu Harcerskiej Telewizji ZHP360 GK ZHP

Termin zgłoszeń

03 mar 2025

Rekrutacja na

Osobę do składu zespołu

ZHP360 to harcerska telewizja internetowa działająca od 2011 roku. Jej zespół tworzą młodzi ludzie, pełni pasji, zaangażowania i chęci do zmieniania świata i organizacji. Odcinki nagrywane są raz w miesiącu i transmitowane na żywo za pośrednictwem serwisu YouTube. Poruszają różnorodną tematykę, a zapraszani eksperci oraz goście specjalni odpowiadają zarówno na pytania prowadzących, jak i internautów.

Obecnie poszukujemy nowych członków do naszego zespołu. Jeśli interesujesz się produkcją filmową, masz dobrą dykcję, lubisz kontakt z ludźmi, nie boisz się kamery i chciałbyś występować na małym ekranie, to dołącz do nas jako prowadzący program „ZHP, Dobry wieczór!”.

Do twoich zadań będzie należało m.in. prowadzenie rozmów na żywo z gośćmi specjalnymi odcinków oraz zawiadywanie przebiegiem programu w oparciu o wcześniej przygotowany scenariusz zgodny z tematyką odcinka.

Jeżeli natomiast bycie liderem zespołu to twoje powołanie, jesteś zorganizowany, potrafisz zaplanować pracę swoją i innych, a twoja kreatywność nie ma granic, zostań koordynatorem ZHP360. Koordynator będzie odpowiedzialny za kierowanie bieżącą pracą telewizji, przed i w trakcie kręcenia odcinka, oraz rozdzielanie zadań między poszczególne osoby zaangażowane w produkcję.

Obie funkcje będą wymagały twojego przyjazdu do Warszawy do siedziby ZHP360 raz w miesiącu (zwracamy koszty podróży).

Zespół działa pod kierownictwem pwd. Jana Kieniewicza (Chorągiew Stołeczna) w ramach Wydziału Komunikacji i Promocji.

Kogo rekrutujemy?

Rekrutujemy osoby na funkcje:

  • Koordynatora/Koordynatorki projektu;
  • Redaktora/Redaktorki treści;
  • Grafika/Graficzki;
  • Prowadzącego/Prowadzącej;
  • Kierownika/Kierowniczki planu.

Link do witryny na SharePoint.

Zadania zespołu

Koordynator/Koordynatorka projektu

  • Posiada (razem lub wymiennie) stopień instruktorski i/lub III stopień Miana Kadry Wspierającej w obszarze komunikacji w promocji.
  • Jest komunikatywny/a.
  • Potrafi zarządzać pracą zespołu – układać harmonogram działań i delegować zadania,
  • Jest sumienny/a i obowiązkowy/a.

Redaktor/Redaktorka treści

  • Posiada (razem lub wymiennie) stopień instruktorski i/lub III stopień Miana Kadry Wspierającej w obszarze komunikacji w promocji.
  • Biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie.
  • Jest komunikatywny/a.
  • Potrafić pracować w zespole.
  • Orientuje się w bieżących wydarzeniach w ZHP.

Grafik/Graficzka

  • Posiada (razem lub wymiennie) stopień instruktorski i/lub III stopień Miana Kadry Wspierającej w obszarze komunikacji w promocji.
  • Potrafi tworzyć grafiki i je projektować, lub potrafi tworzyć animacje w programie Adobe After Effects, lub potrafi montować materiały video w programie Adobe Premiere Pro/Davinci Resolve.
  • Jest obowiązkowy/a i sumienny/a, potrafi dotrzymywać ustalonych terminów.

Prowadzący/Prowadząca

  • Posiada (razem lub wymiennie) stopień instruktorski i/lub III stopień Miana Kadry Wspierającej w obszarze komunikacji w promocji.
  • Dobrze czuje się przed kamerą na żywo.
  • Jest komunikatywny/a.
  • Potrafić pracować w zespole.

Kierownik/Kierowniczka planu

  • Posiada (razem lub wymiennie) stopień instruktorski i/lub III stopień Miana Kadry Wspierającej w obszarze komunikacji w promocji.
  • Potrafi zarządzać pracą zespołu – układać harmonogram działań i delegować zadania.
  • Jest sumienny/a i obowiązkowy/a.
  • Jest komunikatywny/a.

RELACJE Z OTOCZENIEM

WIZERUNEK (autoprezentacja, marka ZHP, kultura organizacyjna)

  • Rozumie dynamikę zmian ruchu harcerskiego (w jego celach i środkach), potrafi ją przełożyć na kreowanie wizerunku organizacji.
  • Buduje pozytywne postrzeganie harcerstwa wśród osób dorosłych spoza organizacji.
  • Wie jak i stara się efektywnie niwelować stereotypy o harcerstwie.
  • Kreuje markę ZHP.

KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA (budowanie relacji z otoczeniem – odbiorcy, promocja, sojusznicy, rzecznictwo)

  • Utrzymuje relacje z mediami w sposób ciągły.
  • Potrafi świadomie kreować obraz ZHP w mediach.
  • Korzystając z doświadczeń zewnętrznych (inne organizacje, instytucje, firmy, świat nauki) kreuje nowe rozwiązania w zakresie budowanie relacji ZHP z otoczeniem.

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

  • Świadomie tworzy, dostosowuje i wykorzystuje kanały oraz narzędzia komunikacji wewnętrznej w organizacji.
  • Korzystając z doświadczeń zewnętrznych kreuje nowe rozwiązania w zakresie komunikacji wewnętrznej.

SYTUCJE KRYZYSOWE

  • Potrafi opracować schematy działań w najbardziej prawdopodobnych sytuacjach kryzysowych.
  • Potrafi zredagować stanowisko, tłumaczące zaistniałą sytuację oraz podjęte działania. Umie udzielić rzeczowej odpowiedzi mediom.
  • Wie, jak zarządza się sytuacją kryzysową w organizacji.

WIEDZA O ZHP

  • Posiada podstawową wiedzę dotyczącą ruchu harcerskiego (historia, aktualna sytuacja ruchu harcerskiego, ZHP, skautingu i guidingu).
  • Zna elementy składające się na Harcerski System Wychowawczy oraz rozumie ich funkcjonowanie i wzajemne relacje.
  • Zna mechanizmy demokratycznego podejmowania decyzji na poziomie drużyny, szczepu i hufca. Świadomie w nich uczestniczy.

HARCERSKI SYSTEM WYCHOWAWCZY

IDEAŁY HARCERSKIE

  • Zna i rozumie Misję ZHP, wprowadza ją w czyn w każdym harcerskim działaniu.
  • Zna i rozumie zasady harcerskiego wychowania, promuje je własną postawą.
  • Zna, rozumie i akceptuje wartości, na których zbudowane jest Prawo i Obietnica Zucha oraz Prawo i Przyrzeczenie Harcerskie.
  • Zna, rozumie i potrafi kształtować u swoich wychowanków postawy wynikające z Prawa i Obietnicy Zucha oraz Prawa i Przyrzeczenia Harcerskiego.
  • Potrafi wypowiedzieć się na temat ideałów, na których opiera się ruch harcerski. Wie, jak pogłębiać swoją wiedzę w tej dziedzinie.

Znajomość języka angielskiego.

1
Pierwszym etapem naboru jest przesłanie ankiety, do której należy załączyć opinię komendanta chorągwi.
2
Drugim etapem naboru są rozmowy instruktorskie właściwego kierownika zespołu/wydziału ze zgłoszonymi instruktorami.

Inne NABORY

WSPÓLNIE DLA HARCERSKIEJ MISJI

Twoje wsparcie, nasza siła!

Numer konta do darowizn na rzecz ZHP

22 1140 1010 0000 5392 2900 1017

CZY WIESZ, ŻE...

„Zawisza Czarny” to flagowy statek ZHP . Żaglowiec uratował część załogi żaglowca Marques, który zatonął w gwałtownym szkwale. Po wzięciu rozbitków na pokład Zawisza, pomimo wysokiego stanu morza i bardzo silnego wiatru, pozostał w rejonie wypadku, poszukując ofiar. Na Bermudach żaglowiec i jego załogę witano jak bohaterów….
Czuwaj! Zauważyłeś coś co można poprawić?
Nasza strona internetowa jest naszym obozowiskiem w wirtualnym świecie, zbieranie feedbacku jest jak zbiórka przy ognisku, gdzie każdy może podzielić się swoimi przemyśleniami i pomysłami.Jeśli widzisz coś co można poprawić to proszę kliknij ikonkę feedbacku z prawej strony ekranu i prześlij naszemu zespołowi feedback. Pomoże nam to w rozwoju całego serwisu!
Skip to content