Zapraszamy do udziału w konkursie na Ambasadorów Światła, którzy wraz z członkami i instruktorami Głównej Kwatery ZHP będą roznosić Betlejemskie Światło Pokoju do urzędów i instytucji centralnych w Warszawie. W konkursie mogą wziąć udział drużyny harcerskie, starszoharcerskie i wędrownicze z całej Polski. Na zgłoszenia czekamy tylko do 26 listopada!
Regulamin konkursu na Ambasadorów Światła
- Celem konkursu jest wyłonienie 6 drużyn Ambasadorów Światła, którzy wraz z członkami i instruktorami Głównej Kwatery ZHP będą roznosić Betlejemskie Światło Pokoju do urzędów i instytucji centralnych w Warszawie.
- Drużyna Ambasadorów Światła składa się z 10 osób oraz pełnoletniego opiekuna.
- W konkursie mogą brać udział drużyny harcerskie, starszoharcerskie oraz wędrownicze.
- Drużyna Ambasadorów Światła powinna być nienagannie umundurowana, zgodnie z obowiązującym Regulaminem mundurowym ZHP.
- Ambasadorzy będą roznosić światło w następujących terminach:
- Tura I – 17-19 grudnia (3 drużyny)
- Tura II – 19-21 grudnia (3 drużyny)
- Zadaniem konkursowym jest wykonanie nagrania video, na którym drużyna zaprezentuje swoje umiejętności wokalno-muzyczne z repertuaru kolędowego lub pastorałkowego.
- Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:
- wypełniony formularz zgłoszeniowy
- zgodę komendanta hufca na udział w konkursie na Ambasadorów Światła
- zdjęcie umundurowanych członków zgłaszanej drużyny
- nagranie (w formie linku do portalu YouTube)
- Zmiany w składzie osobowym zgłoszonych patroli są możliwe tylko za zgodą organizatora konkursu. Ze względów organizacyjnych organizator może nie wyrazić zgody na zmianę.
- Zgłoszenia należy przesyłać mailowo do 26 listopada 2018 r. na adres [email protected], w temacie wpisując hasło: KONKURS.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 30 listopada 2018 r. na stronie swiatlo.zhp.pl.
- Zwycięskie drużyny mają zapewnione zakwaterowanie, obiad, dostęp do wrzątku oraz dojazd z Głównej Kwatery ZHP do miejsc przekazania Światła na terenie Warszawy.