W miniony weekend harcerze i instruktorzy Chorągwi Opolskiej zmierzyli się z harcerskim wizerunkiem. Warsztaty odbyły się w samym sercu chorągwi, Opolu. Uczestnicy rozmawiali między innymi o marce ZHP, komunikacji obrazem oraz relacji z mediami. 

 
17 uczestników z Chorągwi Opolskiej poznało tajniki programów graficznych, dobrego klipu promocyjnego, komunikacji obrazem, zarządzaniu stroną na portalach społecznościowych, a także nawiązywaniu relacji z partnerami. Dla większości zgromadzonych było to nowe doświadczenie. Uczestnicy pracowali pod czujnym okiem harcerskich praktyków promocji: Soni Róży Stach, Małgorzaty Lenartowicz, Piotra Rodzocha, Grzegorza Turbasy, Marka Pęczaka oraz Wojciecha Sidorowicza. Napięty harmonogram, duża dawka wiedzy, burzenie stereotypów o harcerzach i harcerstwie sprawiły, że uczestnicy nie chętnie opuszczali Opole. Ważnym punktem programu była  relacja ZHP 360, którą od początku do końca przygotowali i transmitowali uczestnicy warsztatów. 
 
Warsztaty w Opolu były już szóstą edycją projektu PR LAB. Projekt potrwa do marca 2015 roku, a jego głównym celem jest przeprowadzenie warsztatów we wszystkich regionach ZHP. 
 
Już wkrótce PR LAB odbędzie się w Białymstoku. Zapraszamy do śledzenia profilu ZHP – wracamy po wakacjach z nową edycją warsztatów!
 
phm. Monika Kubacka
współpracownik Wydziału Promocji i Komunikacji GK ZHP