Poprawienie błędów i omyłek w ESHD umożliwi szybkie wprowadzenie nowych kart członkowskich ZHP!

   

Proszę wszystkich administratorów lokalnych, by do 20 kwietnia br. sprawdzili poprawność danych w systemie Ewidencja ZHP. Jest to niezbędne do przygotowania elektronicznych kart-legitymacji harcerskich, które otrzymają wszyscy członkowie ZHP.

  

Na karcie naniesione będzie imię i nazwisko członka ZHP, jego numer ewidencyjny niebędący numerem PESEL oraz kod kreskowy.

  

Sprawne wdrożenie kart w dużej mierze zależy od administratorów lokalnych, czyli m.in. drużynowych, koordynatorów hufcowych i chorągwianych. Naprawienie omyłek, które zdarzały się przy wprowadzaniu danych do systemu, spowoduje, że każdy zuch i harcerz będzie mógł sprawnie i szybko otrzymać kartę członkowską.

  

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej https://www.zhp.pl/karta/, gdzie zamieściliśmy Informator dla harcerskich komend.

 

hm. Małgorzata Sinica
naczelnik ZHP