Zapraszamy do udziału w drugim webinarze poświęconym nowemu modułowi składek członkowskich w systemie Tipi ZHP.

Już w czwartek 15 stycznia 2026 r. o godz. 20:00. obędzie się webinar, na którym phm. Anna Wałach-Dudzic oraz phm. Jan Kisielewicz opowiedzą o zachodzących zmianach.

Zapraszamy nie tylko administratorów jednostek oraz hufców, ale również wszystkich użytkowników Tipi, którzy nie mogą się doczekać samodzielnego opłacania składek przez system.

Podczas spotkania odpowiemy na pytania:

  1. Jak skonfigurować nowy moduł składek w swojej jednostce, w tym włączyć płatności on-line?
  2. Jak zapłacić swoją składkę członkowską on-line?
  3. Jak rodzice harcerzy i zuchów mogą zapłacić składkę za swoje dzieci on-line?
  4. Jak dodać informacje o płatności składek wykonanej w tradycyjny sposób (poza Tipi)?
  5. Jakie nowe zakładki i opcje eksportu danych są dostępne?
  6. Jakie nowe endpointy API związane z modułem składek będą dostępne?

Podczas webinaru omówimy również pytania i ewentualne problemy jakie pojawiły się po 1 stycznia 2026 roku dotyczące nowego modułu aplikacji.