Wydział Zuchowy Głównej Kwatery ZHP zaprasza na Konferencję zuchmistrzowską „Nurt” wszystkich metodyków zuchowych działających na poziomie hufca lub chorągwi. 

Podczas wydarzenia postawimy na doskonalenie warsztatu i poszukiwanie inspiracji w zakresie wsparcia i kształtowania metodyki. Uczestnicy zgłębią tajniki sprawności zuchowych, musztry, znaczków oraz wyzwań, a także wezmą udział w konsultacjach dotyczących przyszłości i zmian w metodyce zuchowej. Konferencja jest doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i zdobycia nowych narzędzi do pracy! Dołącz do nas i wspólnie kształtujmy przyszłość metodyki zuchowej!

TERMIN, MIEJSCE, WARUNKI:

  • Konferencja odbywa się w terminie 22.03.2025 r. w godzinach 9.00-18.00.
  • Miejsce konferencji: Urząd Patentowy, al. Niepodległości 188/192, 00-608 Warszawa.
  • DSCZ: 30 zł.
  • Dojazd na miejsce konferencji odbywa się we własnym zakresie.
  • W ramach dodatkowej składki członkowskiej organizator zapewnia obiad i bufet kawowy, a także materiały programowe.

WARUNKI UCZESTNICTWA:

Uczestnikiem konferencji może być pełnoletni metodyk zuchowy na funkcji w obszarze:

  • wsparcia metodyczno-programowego na poziomie co najmniej hufca (namiestnik, członek rady namiestnictwa zuchowego, członkowie komend hufca itp.)
  • chorągwi (kierownik referatu zuchowego, członek referatu zuchowego, członkowie zespołów metodyczno-programowych).

ZGŁOSZENIA:

  • Zgłoszenie jest równoznaczne z uzupełnienie formularza zgłoszeniowego w terminie do: 12.02.25 r.
  • Do 14.02.25 r. zostanie przesłane potwierdzenie przyjęcia.
  • Uczestniczki i uczestnicy muszą posiadać konto w systemie Tipi ZHP i wymagane zgody RODO w Tipi oraz opłaconą Podstawową Składkę Członkowską za 1 kwartał 2025 roku.

DODATKOWA SKŁADKA CZŁONKOWSKA:

  • Wpłaty DSCZ należy dokonać na konto podane w przyjęciu zgłoszenia, do dnia 19.02.25 r.  W treści operacji bankowej należy podać informację: dodatkowa składka członkowska zadaniowa (lub DSCZ) – Zuchowa Konferencja Metodyczna oraz imię i nazwisko uczestnika.
  • DSCZ podlega całkowitemu zwrotowi, jeśli rezygnacja z konferencji nastąpi do dnia 28.02.25 r. O rezygnacji należy poinformować organizatora drogą mailową.

REGULAMIN WYDARZENIA

Komendantka wydarzenia: hm. Karolina Kałęka
Kadra i sztab organizacyjny:
• hm. Paulina Bąkowska
• hm. Kinga Żydek
• hm. Małgorzata Hnatyk
• phm. Julia Ejsmont
• phm. Kacper Matusiak
• phm. Katarzyna Barczuk


Działanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Wsparcia Rozwoju Organizacji Harcerskich i Skautowych na lata 2018-2030