Korzystasz z Tipi? To świetnie! Ale czy znasz wszystkie jego możliwości? Jeżeli nie, to koniecznie weź udział w webinarach dotyczących działania i funkcjach systemu Tipi.

Specjalnie dla ciebie i innych osób mających wątpliwości co do Tipi i funkcjonalności systemu Drużyna Tipi przygotowała dwa webinary. Będą one szczególnie pomocne dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w Tipi. Postaramy się jednak również w ich trakcie odpowiedzieć na wszystkie pytania, które do nas do czasu spotkań spłyną, więc nawet jeżeli jesteś już wytrawnym znawcą naszego wigwamu, może się okazać, że usłyszysz coś ciekawego dla siebie. Chcemy podzielić się wiedzą, opowiedzieć o trudnościach z którymi się mierzyliście oraz dać kilka dobrych rad.

Webinary odbędą się:

  • 16.12 o godz. 19:00 – zarządzanie członkami ZHP, moduł rodzica, RODO – link do webinaru
  • 13.01 o godz. 19:00 – zarządzanie jednostkami, moduł składek, moduł wydarzeń – link do webinaru

Webinary będą trwały około 1,5 godziny. Wszystkie pytania organizacyjne oraz te dotyczące działania Tipi można zadawać przez ankietę.

Zachęcamy także do śledzenia bieżących informacji na temat działalności systemu na Intranecie.