Termin zgłoszeń wydłużony do końca 18 października 2015.
W dniach 1-10 lutego 2016 w Szardży pod patronatem Jego Wysokości Szejka Sultana III Bin Muhammada Al Qassimi, emira Szardży, odbędą się warsztaty mające na celu umożliwienie młodym instruktorom z całego świata nawiązanie kontaktów oraz wymianę doświadczeń w organizacji projektów o tematyce przyrodniczej i turystycznej. Udział reprezentanta Związku Harcerstwa Polskiego w tym wydarzeniu jest możliwy dzięki dotychczasowej pracy zespołu projektowego Jamboree 2023.
Warsztaty The Sharjah 7th International Scout Gathering „Scouting & National Tourism” skierowane są dla instruktorów, mężczyzn, w wieku 18-23 lata, którzy mają doświadczenie w realizacji projektów o tematyce przyrodniczej i turystycznej na poziomie co najmniej chorągwi.
Kiedy i gdzie? Szardża, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 1-10 lutego 2016
Koszt – dzięki uprzejmości Emira Szardży istnieje możliwość wzięcia udziału w przedsięwzięciu bezpłatnie. Gospodarz zobowiązuje się do pokrycia kosztów przelotu do Dubaju, transportu z/na lotnisko w Dubaju, programu oraz wizy. Ewentualne pozostałe wydatki (kieszonkowe, koszt przygotowania się do wieczoru międzynarodowego etc.) leżą po stronie uczestnika.
Wymagania rekrutacyjne
- Wiek – pomiędzy 18 a 23 lata,
- Stopień instruktorski, zaliczona służba instruktorska,
- Dobra znajomość języka angielskiego – na poziomie co najmniej B2 (prowadzący rekrutację zastrzegają ew. drugi etap rekrutacji w postaci rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim),
- Opinia właściwego komendanta (tj. komendanta hufca bądź chorągwi),
- Zgoda chorągwianego pełnomocnika ds. zagranicznych do udziału w przedsięwzięciu (w przypadku, gdy w chorągwi nie ma pełnomocnika ds. zagranicznych, bądź kandydat jest pełnomocnikiem ds. zagranicznych należy dostarczyć zgodę odpowiedniego członka Komendy Chorągwi),
- Doświadczenie w organizacji projektów o tematyce przyrodniczej i turystycznej na poziomie co najmniej chorągwi,
- Pełnienie funkcji na poziomie co najmniej hufca,
- Zadeklarowanie gotowości do złożenia pisemnego sprawozdania z udziału w wydarzeniu w terminie do 10 dni od powrotu oraz służenia organizacji wiedzą i doświadczeniem zdobytymi podczas wydarzenia,
- Posiadanie paszportu ważnego co najmniej do 11.08.2016,
- Wykonanie zadania rekrutacyjnego.
Zadanie rekrutacyjne
Jednym z kryteriów stawianych przez organizatorów uczestnikom jest zrobienie oraz przedstawienie na miejscu 10-minutowej prezentacji multimedialnej w języku angielskim nawiązującej do tematyki wydarzenia, tj. „Scouting & National Tourism”. Przygotuj wstępny plan takiej prezentacji (max. 1 strona A4, Times New Roman, rozmiar czcionki 12).
Zgłoszenie na warsztaty należy wysłać na adres e-mail Wydziału Zagranicznego GK ZHP – [email protected] do niedzieli 18.10.2015 do godziny 23.59.
Zgłoszenie musi być kompletne i zawierać:
- CV (zawierający m.in. informację o poziomie znajomości języka angielskiego oraz pełne dane kontaktowe),
- list motywacyjny zawierający powody, dla których kandydat chciałby wziąć udział w The Sharjah 7th International Scout Gathering „Scouting & National Tourism” oraz opisujący dotychczasowe doświadczenie w tym obszarze tematycznym,
- wykonane zadanie rekrutacyjne (tj. ramowy plan prezentacji),
- opinię właściwego komendanta (tj. komendanta hufca bądź chorągwi),
- zgodę chorągwianego pełnomocnika ds. zagranicznych do udziału w przedsięwzięciu (w przypadku, gdy w chorągwi nie ma pełnomocnika ds. zagranicznych, bądź kandydat jest pełnomocnikiem ds. zagranicznych należy dostarczyć zgodę odpowiedniego członka Komendy Chorągwi).
Prosimy o przesyłanie kompletnych zgłoszeń w jednym mailu. Zgłoszenia niekompletne nie będą rozpatrywane.
Spośród kandydatów zostanie wybrana 1 osoba.
Wysyłając zgłoszenie kandydat jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podczas czynności niezbędnych do wyłonienia reprezentacji.
W uzasadnionych przypadkach będą brani pod uwagę kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich warunków.
Prosimy o zapoznanie się z oryginalnym ogłoszeniem o wydarzeniu od organizatora (w załączniku).