Najważniejszym zadaniem Wydziału Komunikacji i Promocji jest koordynowanie działań związanych z komunikacją bieżącą ZHP i promocją harcerstwa.
Wydział składa się z specjalistów i specjalistek w różnych dziedzinach, którzy mogą wspomóc komunikację i promocję organizacji. W wydziale znajdują się zarówno filmowcy, fotografowie, graficy, jak i copywriterzy, stratedzy, PR-owcy, itp. W ramach wydziału działa także Zespół ds. ZHP360, który odpowiada za tworzenie harcerskiej telewizji internetowej ZHP360.
Wydział działa pod kierownictwem phm. Olgi Junkuszew (Chorągiew Lubelska), phm. Mikołaja Zawiślaka (Chorągiew Podkarpacka) i podlega Naczelniczce ZHP hm. Martynie Kowackiej.
Kogo rekrutujemy?
Rekrutujemy osoby na funkcje:
Link do witryny na SharePoint.
Wydział Komunikacji i Promocji Głównej Kwatery ZHP zajmuje się koordynowaniem działań związanych z bieżącą komunikacją oraz promocją harcerstwa, opracowywaniem i realizowaniem kampanii ZHP, a także pracą nad strategią komunikacji organizacji. W jego zakresie działań znajduje się również budowanie zaplecza technologicznego dla mediów ZHP oraz prowadzenie szkoleń dla osób odpowiedzialnych za komunikację i promocję w strukturach organizacji. Wydział wspiera chorągwie ZHP w zakresie komunikacji i promocji, dba o archiwizowanie efektów pracy zespołów, przekazując dorobek do Muzeum Harcerstwa. Odpowiada także za planowanie i koordynację realizacji świadczeń marketingowych dla partnerów ZHP, co pozwala na skuteczniejsze budowanie wizerunku organizacji oraz wzmacnianie jej obecności w mediach.
Montażysta/Montażystka Podcastów w Wydziale Komunikacji i Promocji:
Specjalista/Specjalistka ds. video w Wydziale Komunikacji i Promocji:
Specjalista/Specjalistka ds. foto w Wydziale Komunikacji i Promocji:
Specjalista/Specjalistka ds. TikToka w Wydziale Komunikacji i Promocji:
Członek/Członkini Wydziału Komunikacji i Promocji:
WIZERUNEK (autoprezentacja, marka ZHP, kultura organizacyjna)
KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA (budowanie relacji z otoczeniem – odbiorcy, promocja, sojusznicy, rzecznictwo):
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA:
SYTUCJE KRYZYSOWE:
IDEAŁY HARCERSKIE
Dobrze widziana znajomość języka angielskiego.