Naszej organizacji przybyło 30 nowych pasjonatów PRu i marketingu. Od dziś ich zapał, świeże pomysły i umiejętności nabyte na warsztatach zasilą działalność Chorągwi Kujawsko-Pomorskiej. Gwarancję daje PR LAB.

 

Od 3 do 5 października, uczestnicy poznawali tajniki programów graficznych, dobrego klipu promocyjnego, komunikacji obrazem, zarządzania stroną na portalach społecznościowych, a także nawiązywaniu relacji z partnerami. Równocześnie pracowało aż 5 grup! Pod okiem praktyków harcerskiej promocji – Agaty Salwińskiej, Soni Stach, Przemysława Proszowskiego, Piotra Salwińskiego, Piotra Rodzocha, Macieja Ziętarskiego – zmierzyli się z nowymi i trudnymi zagadnieniami. Dodatkową atrakcją była rozmowa z dziennikarką Radia Zet Gold Agnieszką Chmielewską, która przedstawiła kuchnię dziennikarskiej pracy.

 

Podczas warsztatów nie zabrakło czasu na integrację. Adepci harcerskiej promocji mieli możliwość nocnego zwiedzania ruin Zamku Krzyżackiego, a także ogniska wśród gotyckich murów. Ostatnim elementem promocyjnego weekendu była wizyta w lokalnym radiu, podczas, której uczestnicy mogli zobaczyć studio nagrań oraz jak przebiega realizacja transmisji na żywo. 

 

Warsztaty w mieście Mikołaja Kopernika były ósmą edycją całego projektu PR LAB, jednakże pierwszą nowego cyklu warsztatów. Projekt potrwa do marca 2015 roku, a jego głównym celem jest przeprowadzenie warsztatów we wszystkich regionach ZHP. 

 

Już wkrótce warsztaty PR LAB odbędą się w:

Szczecinie, Warszawie i Trójmieście. 

 

Obserwuj profil ZHP, aby nie umknęła Ci edycja w Twoim mieście!

 

phm. Monika Kubacka

komendantka warsztatów PR LAB Toruń