Druhny i Druhowie!
Dzisiaj zespół ds. ewidencji podjął decyzję o wyłączeniu aplikacji celem zweryfikowania wszystkich zgłoszonych problemów oraz usterek. Ponieważ wiele ze zgłoszonych problemów jest już nieaktualnych (po aktualizacji systemu, która odbyła się w dniu 9.09.2016 r. godzina 16.00) prosimy po ponownym włączeniu aplikacji (które nastąpi 13.09.2016 r. o godzinie 23:00):
- dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi systemu,
- ponownie zalogować się do systemu,
- zweryfikować, czy zgłaszane błędy nadal występują,
- jeśli występują błędy, prosimy o zgłoszenie ich na maila [email protected] z dokładnym opisem problemu (print screen, podanie numeru karty członkowskiej, nazwy jednostki, dokładnego opisu sytuacji) wg poniższego wzoru:
- Kto zgłasza problem + nr karty ewidencyjnej.
- Jako kto jest zalogowany.
- Jaką jednostkę ma wybraną do pracy (informacje w stopce strony) nazwa + kod jednostki.
- Co chciał zrobić.
- Na kim/czym (nazwa + kod jednostki lub nr karty ewidencyjnej lub nr pesel).
- Jakie dane wprowadzał.
- Jaki był błędny efekt.
- Jaki powinien być prawidłowy.
Wszelkie zgłoszenia wysyłane ze skrzynek pocztowych spoza domen ZHP nie będą obsługiwane. Wszelkie zgłoszenie przesyłane na inne adresy niż [email protected] lub za pośrednictwem HelpDesku ZHP będą obsługiwane dopiero po zakończeniu wszystkich zgłoszeń we właściwym miejscu i formie.
Informujemy jednocześnie, że członkowie Zespołu ds. systemu ewidencja ZHP wykonują swoje czynności jako wolontariusze. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość oraz wstrzymanie się z wysyłaniem zgłoszeń do momentu ponownego uruchomienia aplikacji tj. do 13.09.2016 r. godziny 23:00.