Związek Harcerstwa Polskiego rozpoczął kolejny etap wdrażania pakietu Microsoft Office 365, z którego korzystać będą mogli bezpłatnie wszyscy członkowie organizacji. W związku z tym 18 kwietnia 2015 r. w godzinach 11-16 odbędzie się szkolenie online z narzędzi Office 365. 

Aby wziąć udział w szkoleniu należy zainstalować narzędzie LYNC – komunikator do przeprowadzenia wideokonferencji oraz jednoczesnej pracy zdalnej.

Microsoft Office 365 to zestaw w pełni profesjonalnych narzędzi do współpracy i komunikacji, dostępny w chmurze internetowej. Harcerze otrzymają pakiet usług zawierających pocztę elektroniczną, współdzielone kalendarze, wiadomości błyskawiczne, wideokonferencje, przestrzeń na dysku wirtualnym oraz dostęp do internetowych wersji aplikacji pakietu biurowego – Word, Excel, PowerPoint i OneNote. Dzięki zastosowaniu technologii chmury internetowej dostęp do wszystkich funkcji pakietu będzie dostępny z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Z Microsoft Office 365 w Polsce korzysta ponad milion użytkowników, a także kilka dużych organizacji pozarządowych, w tym Ochotnicze Straże Pożarne, Stowarzyszenie Wiosna (Szlachetna Paczka) oraz Caritas.

Bezpośredni link do szkolenia.