Zapraszamy do udziału w konkursie na Ambasadorów Światła, którzy wraz z członkami i instruktorami Głównej Kwatery ZHP będą roznosić Betlejemskie Światło Pokoju do urzędów i instytucji centralnych w Warszawie. W konkursie mogą wziąć udział drużyny harcerskie, starszoharcerskie i wędrownicze z całej Polski. Na zgłoszenia czekamy tylko do 17 listopada!
Regulamin konkursu na Ambasadorów Światła
1. Celem konkursu jest wyłonienie 8 drużyn Ambasadorów Światła, którzy wraz z członkami i instruktorami Głównej Kwatery ZHP będą roznosić Betlejemskie Światło Pokoju do urzędów i instytucji centralnych w Warszawie.
2. Drużyna Ambasadorów Światła składa się z 10 osób + pełnoletni opiekun.
3. W konkursie mogą brać udział drużyny harcerskie, starszoharcerskie oraz wędrownicze.
4. Drużyna Ambasadorów Światła powinna być nienagannie umundurowana, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Mundurowym ZHP.
5. Ambasadorzy będą roznosić światło w następujących terminach:
- Tura I – 18-19 grudnia (4 drużyny)
- Tura II – 20-22 grudnia (4 drużyny)
6. Zadaniem konkursowym jest wykonanie świątecznego lampionu dowolną techniką.
7. Drużyna zwycięska jest zobowiązana do przywiezienia ze sobą wykonanego lampionu, w którym zaniesie Światło do jednej z instytucji.
8. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:
- wypełniony formularz zgłoszeniowy,
- zgodę komendanta hufca na udział w konkursie na Ambasadorów Światła,
- zdjęcie umundurowanych członków zgłaszanej drużyny,
- zdjęcia wykonanego lampionu (max 5).
9. Zgłoszenia należy przesyłać mailowo do 17 listopada 2017 r. na adres [email protected], w temacie wpisując hasło: KONKURS.
10. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 21 listopada na stronie www.swiatlo.zhp.pl oraz na stronie www.zhp.pl.
11. Zwycięskie drużyny mają zapewnione zakwaterowanie, obiad, dostęp do wrzątku oraz dojazd z Głównej Kwatery ZHP do miejsc przekazania Światła na terenie Warszawy.