Druhny i Druhowie!

Dzisiaj zespół ds. ewidencji podjął decyzję o wyłączeniu aplikacji celem zweryfikowania wszystkich zgłoszonych problemów oraz usterek. Ponieważ wiele ze zgłoszonych problemów jest już nieaktualnych (po aktualizacji systemu, która odbyła się w dniu 9.09.2016 r. godzina 16.00) prosimy po ponownym włączeniu aplikacji (które nastąpi 13.09.2016 r. o godzinie 23:00):

  • dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi systemu,
  • ponownie zalogować się do systemu,
  • zweryfikować, czy zgłaszane błędy nadal występują,
  • jeśli występują błędy, prosimy o zgłoszenie ich na maila [email protected] z dokładnym opisem problemu  (print screen, podanie numeru karty członkowskiej, nazwy jednostki, dokładnego opisu sytuacji) wg poniższego wzoru:
    1. Kto zgłasza problem + nr karty ewidencyjnej.
    2. Jako kto jest zalogowany.
    3. Jaką jednostkę ma wybraną do pracy (informacje w stopce strony) nazwa + kod jednostki.
    4. Co chciał zrobić.
    5. Na kim/czym (nazwa + kod jednostki lub nr karty ewidencyjnej lub nr pesel).
    6. Jakie dane wprowadzał.
    7. Jaki był błędny efekt.
    8. Jaki powinien być prawidłowy.

Wszelkie zgłoszenia wysyłane ze skrzynek pocztowych spoza domen ZHP nie będą obsługiwane. Wszelkie zgłoszenie przesyłane na inne adresy niż [email protected] lub za pośrednictwem HelpDesku ZHP będą obsługiwane dopiero po zakończeniu wszystkich zgłoszeń we właściwym miejscu i formie.

Informujemy jednocześnie, że członkowie Zespołu ds. systemu ewidencja ZHP wykonują swoje czynności jako wolontariusze. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość oraz wstrzymanie się z wysyłaniem zgłoszeń do momentu ponownego uruchomienia aplikacji tj. do 13.09.2016 r. godziny 23:00.