Czym zajmują się harcerze? Biegają po lesie, grają na gitarze przy ognisku… ale czy dzisiaj robią wyłącznie to? Zdecydowanie nie! O marce ZHP, podobieństwach do Coca-Coli, repozycjonowaniu wizerunku i promocji harcerstwa rozmawiali w miniony weekend uczestnicy PR LAB Zielona Góra. Inicjatorem cyklu warsztatów jest Wydział Komunikacji i Promocji GK ZHP, a organizacji przedsięwzięcia na Ziemi Lubuskiej podjął się Hufiec ZHP Zielona Góra.

 

Pod nazwą PR LAB kryje się innowacja, świeżość i kreatywność. Harcerze do tej pory mogli wziąć udział w zajęciach m.in.: z fotografii, budowy komunikatu, relacji z mediami i partnerami. W sobotni poranek zawitali do Radia Zielona Góra oraz redakcji UZetki, studenckiej gazety Zielonogórskiego Uniwersytetu. Weekend jednak nie był wyłącznie nauką, lecz także wspaniałą okazją do wspólnej zabawy na kręgielni czy podczas gier planszowych.

 

Uczestnicy niechętnie wracali w niedziele do domów. Na szczęście druga część warsztatów za tydzień, a na nich m.in. transmisja telewizyjna ZHP360, zajęcia z grafiki komputerowej oraz zarządzania mediami społecznościowymi.

 

Zobacz zdjęcia!

 

Joanna Sobów
członkini zespołu promocji i informacji Hufca ZHP Zielona Góra